• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • ایده بهینه کردن دستگاه چسب تفنگی

    بهینه کردن دستگاه چسب تفنگی

    ایده بهینه کردن دستگاه چسب تفنگی بصورت تصویری در خانه –

    روش هک تفنگ چسب حرارتی –

    با درود فراوان – در این آموزش قصد داریم تا امروز یک دستگاه چسب تفنگی را اصطلاحا هک کنیم یا بهتر بگویم برای مقاصد مورد نیازمون ؛ مطابق با اهداف آن را بهینه نماییم . هدف این است که گلویی دستگاه را نازکتر و بلند تر نماییم و علت این امر هم آن است که نیاز است تا با دقت بیشتری در مکان های دقیقتری چسبکاری صورت گیرد لذا میخواهیم تا با کوچکتر کردن حفره خروجی و بلند تر شدن آن به این هدف دست یابیم که آموزش کامل این ایده بهینه کردن دستگاه چسب تفنگی را در ادامه بصورت تصویری خواهید دید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    دستگاه چسب تفنگی 1 عدد
    سوزن توپ 1 عدد
    مته 1 عدد
    تیغ اره 1 عدد


    ساخت دستگاه چسب تفنگی

    1 :

    قدم اول همانطور که از تصاویر مشهود است این است که ما تا آن قسمت از نوک تفگ را که مقطع آن از مقطع بیرونی دنده های پیچ سوزن بزرگتر است ببریم و سپس به اندازه لازم که کمی از قطر بیرونی پیچ سوزنی کمتر باشد مته انتخاب مینماییم و توسط دریل و مته آن را تا عمق کوتاه به اندازه ارتفاع پیچ سوزن سوراخ مینماییم مانند عکس ها . سپس میتوانید از حدیده برای ایجاد دندانه های لازم استفاده نمایید و یا میتوانید سوزن را بدون حدیده کردن در قسمت خروجی تفنگ بپیچانید تا کاملا سفت شود و دیگر از آن نشتی صورت نگیرد . بدین ترتیب موفق شده ایم دستگاه چسب حرارتی تفنگی را تغییر ساختار دهیم مطابق نیازمان . امیدوارم که از این آموزش ایده بهینه کردن دستگاه چسب تفنگی نهایت استفاده را برده بوده ؛ موفق باشید .

    ایده برای چسب تفنگی حرارتی

    آموزش ایده بهینه کردن دستگاه چسب تفنگی


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    4 نظر

    1. علیرضا

      واقعا عالی ولی کاش از مراحلش فیلم میزاشتی که چطور سری رو میشه کوچیک تر کرد برای کارهای ظریف کاری ممنون میشم اگه فیلم چیزی داری برام بفرستی.

      پاسخ
      1. juzani

        سلام متاسفانه فیلم موجود ندارم ولی میشه با قرار دادن نازل های برنجی که تو ابزار فروشی ها موجود هست به کاربرد مورد نظر شما رسید

        پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->