• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • ایده های تزیین با طناب کنفی

    ایده های تزیین با طناب کنفی

    آموزش ایده های تزیین با طناب کنفی بصورت تصویری در خانه –

    چگونه با طناب کنفی دکوری بسازم –

    با درود – تزیینات بر خلاف تصور عموم اصلا موضوع پیچیده  و دشواری نیست ؛ گاها تفکر اینکه حتما باید برای تزیینات منزل به سراغ شرکت ها و دفاتر تزیینات ساختمان برویم و هزینه های گذافی بپردازیم مانع از زیبا سازی منزل میشود ؛ بخصوص که میبینیم در منزل اقوام مثلا برای یک دکوری یا تزیینی چنان قیمت گذافی پرداخته اند که هوش از سر مخاطب میپراند !! اما در واقع اصلا چنین نیست و بسیار ساده تر از آنچه فکرش را کنید میتوانید خودتان با هزینه بسیار بسیار کمتر ، حتی بهتر از تزیینات و دکوری های موجود در فروشگاه ها را ، در خانه بصورت دست ساز بسازید . این اصلا آنچنان که تصور مینماید سخت و پیچیده نیست فقط شما نیاز به یک آموزگار دارید ؛ آموزگاری که هر آنچه که مورد نیاز شما است را به شما بگوید و در تمام مراحل ساخت بصورت مستمر و گام به گام شما را راهنمایی کند و همراه شما بیاید و چه آموزشگاهی بهتر از دنیای مجازی و چه آموزگاری بهتر از DIYs.Ir است ؟ (:دی) ما در این آموزش یک وسیله کاربردی به نام طناب کنفی را خدمت حضورتان معرفی مینماییم و میبینید در آینده که چقدر میتوان با این طناب تزیینات انجام داد و چقدر ایده های جالب و ناب را میتوان با آن اجرا نمود و از حاصل آن نهایت لذت را برد ، پس با ما همراه شوید در ادامه آموزش ایده های تزیین با طناب کنفی .

     

    لوازم مورد نیاز :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    طناب کنفی مقدار لازم
    چسب حرارتی 1 عدد

     

     


    ایده های خلاقانه تزیین با طناب کنفی

    1 :

    از ساده ترین ها شروع میکنیم ، شاید ساده ترین ایده این باشد که دستگیره قدیمی کابینت و یا کمد و یا حتی درب ورودی را مانند تصویر زیر با طناب کنفی بپیچیم که البته در عین سادگی به نظر منکه خیلی زیباست و حس نوستالژیک خاص خود را دارد ، ایده ساده دیگر میتواند چسباندن یک رشته طناب کنفی به درو یک آیینه باشد که بسیار زیبا خواهد شد ؛ میتوانید با چسب حرارتی ان را به لبه آینه بچسبانید ولی یادتان باشد که در چسباندن دقت نمایید .

     

    ایده های جالب خلاقانه

    ایده های ناب تزیین با طناب کنفی

     


    ایده با طناب کنفی

    2 :

    دومین ایده که میخواهیم برای شما عنوان نماییم  نیز بسیار جالب است ؛ در منزل بنگرید و اگر وسیله دکوری قدیمی مانند گلدان یا آباژور و …. میبینید میتوانید به روش زیر با چسب و طناب کنفی آنها را با طناب روکش نمایید و نمای بسیار جالبی پیدا میکند . ایده بعدی که میتوانید در ادامه انجام دهید ؛ ساخت سبد کنفی با طناب است ؛ به این صورت که ابتدا طناب ها را بصورت هم مرکز با چسب بپیچید تا گرد شوند به اندازه لازم و سپس شروع نمایید بر روی آخرین حلقه بصورت عمودی طناب ها را با چسب چسباندن و بالا آمدن تا شبیه سبد شود ؛ اگر همه چیز را به درستی انجام دهید باید به شکل نهایی فوق دست یابید .

     

    تزیینات منزل بصورت ساده

    ایده تزیین با طناب کنفی در خانه

     


    تزیینات جالب منزل با طناب کنفی

    3 :

    این ایده که کمی به نظر می آید سخت است ؛ در نوع خود جالب و زیباست . لوستر کنفی است ، به این صورت که یا یک لوستر قدیمی را پیدا میکنیم و یا سفارش میدهیم به آهنگری تا برایمان یک لوستر فلزی با فرفورژه به سبک رنسانس بسازد و سپس شروع میکنیم به دور آن طناب کنفی پیچاندن تا مانند تصویر شود .

     

    تزیین منزل با طناب کنفی

    تزیین با طناب کنفی در خانه

     


    ایده با وسایل دور ریختنی

    4 :

    یک لاستیک خودرو درو افتاده که این روزها به وفور یافت میشود را پیدا کنید و مانند تصویر با چسب به دور تا دور آن طناب کنفی بپیچید تا به تصویر فوق برسید و این دست ساخته بسیار زیبای شماست .

     

    ایده با طناب کنفی

    تزیین با طناب کنفی

     


     

     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    <-- telegram end -->