• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • طرز تهیه بیسکویت ایتالیایی

    طرز تهیه بیسکویت

    طرز تهیه بیسکویت ایتالیایی چگونه است ؟

    بیسکویت کوکی در خانه –

    با درود – این دستور شیرینی ساده برای ساخت biscotti است ، Biscotti اساسا به معنی دو بار پخته شدن است که در انتها میبینید ما این شیرینی را 2 مرحله پخت میکنیم ، در طرز تهیه بیسکوییت ایتالیایی از ترکیب عصاره وانیل و گیلاس و طعم میوه های خشک زیادی مانند بادام وکشمش … میتوانید استفاده کنید ، شکلات و خشکبار و سایر افزودنیا نیز مطابق با سلیغه شما است و از این نظر دست شما در تهیه این شیرینی باز است و این خبر خوبی برای شما ؛ زیرا ممکن است بخواهید تغییراتی مناسب با ذائقه و سلیقه غذایی خود و خانواده در آن ایجاد کنید ! البته در آن صورت دیگر طرز تهیه بیسکویت ایتالیایی نخواهد بود چراکه از دستور ایتالیایی آن دیگر خارج شده اید ؛ ولی در هر صورت ما برای شما آرزوی موفقیت میکنیم و همواره حامی شما خواهیم بود .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    آرد 1.5 پیمانه
    شکر 1/4 پیمانه
    بکینگ پودر 2 قاشق کوچک
    تخم مرغ 3 عدد
    وانیل 2 قاشق کوچک
    کشمش | یا.. 1/2 پیمانه
    روغن | کره 1/4 پیمانه

    آنچه برای پخت بیسکویت لازم است

    مواد لازم برای طرز تهیه بیسکویت در خانه





    طرز تهیه بیسکویت

    1 :

    همین ابتدا بگویم که فر را باید روشن کنید تا برای مرحله پخت گرم باشد و روی دمای 375 درجه فارنهایت بگذارید تا گرم شود ! ابتدا مواد روغن ، تخم مرغ و وانیل را در یک کاسه ریخته و مخلوط کنید ، اکنون در کاسه ای دیگر و بطور جداگانه شکر ؛ آرد و بکینگ پودر را مخلوط کنید ، البته این نکته را همواره به یاد داشته باشید که بهتر است پیش از آن آرد را چندین بار الک کرده باشید ، سپس در نهایت مخلوط آرد را به کاسه اول که مخلوط مواد تخم مرغ و روغن بود ماضافه میکنیم و هم میزنیم تا یک خمیر یکدست و بدون گوله شدن آرد و.. بدست آوریم ، در نهایت آلبالو خشک و یا کشمش را به مواد اضافه میکنیم و هم میزنیم ، یادتان باشد که در طرزتهیه بیسکویت ایتالیایی ، خمیر را باید به مدت چند ساعت در یخچال بگذارید تا آماده شود و از نشانه های آماده شدن آن این است که وقتی خمیر را بفشارید قسمت فرورفتگی جای انگشتتان به حالت قبل برمیگردد که نشان میدهد خمیر اصطلاحا عمل آمده است ! البته این نکات را بارها در آموزش های دیگری مانند آموزش دونات و یا کلوچه و… مفصل توضیح داده بودیم و اکنون مجددا تکرار کردیم .

    طرز تهیه شیرینی با فر

    طرز تهیه بیسکویت کره ای در فر





    طرز تهیه بیسکویت کشمشی

    2 :

    اکنون خمیر را به شکل گلوله در بیاورید یا اصطلاحا چونه بگیرید ؛ میتوانید با خمیرتان 2 عدد گلوله درست کنید ، سپس گلوله را به شکل یک لوله دراز در بیاورید و روی کاغذ روغنی که در سینی فر قرار دارد بگذارید و با کفگیر آهنی یا یک وسیله مانند آن روی آن بفشارید تا تخت شود چیزی شبیه به سیخ پهن کبابی ، از لحاظ طولی حدودا 20 سانت و از نظر پهنای خمیر چیزی حدود 2 سانت پهنای خمیر است در این وضعیت و ضخامت آن نیز نباید زیاد باشد چراکه اگر خیلی ضخیم باشد مغز پخت نمیشود !! همانطور که میبینید 2 خط موازی از خمیر بیسکویت را در کنار هم قرار میدهیم که آماده پخت هستند و به مرحله بعدی طرز تهیه بیسکویت میرویم .

    ایده برای بیسکویت

    طرز تهیه بیسکویت خانگی





    طرز تهیه بیسکویت کره ای

    3 :

    در این مرحله از طرز تهیه بیسکویت اکنون به مدت 20 دقیقه در فر در دمای 375 درجه فارنهایت خمیر را قرار دهید ، بعد از این مدت بیسکوییت ایتالیایی ها را بیرون آورده و به تکه های 3 سانتی برش بزنید و سپس مجددا 10 دقیقه در فر بگذارید ! این عمل برای این منظور بود که اولا خمیر در حالت قبل از گذاشته شدن در فر به علت چسبندگی نمیشود خیلی خوب توسط کیک بر ؛ برش بخورد و خمیر به تیغه میچسبد و بعد از مرحله اول پخت به راحتی در حالی که خمیر نیمه پخت است برش میخورد و ضمن اینکه این کار به خشک شدن و بیسکویتی بودن نتیجه نهایی کمک بیشتری خواهد نمود .

    در نهایت پس از سرد شدن بیسکویت میتوانید آن را میل نمایید و لذت ببرید ؛ امیدواریم که از این اموزش طرز تهیه بیسکویت خانگی با دستور ایتالیایی نهایت استفاده را برده باشید .

    شیرینی کشمشی

    طرز تهیه بیسکویت کره ای





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->