• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • طرز تهیه حبه یخ رنگی میوه ای

    تزیین یخ با گل

    حبه یخ رنگی چگونه درست کنم ؟

    یخ رنگی چیست ؟

    با درود ؛ در خدمت شما هستیم با آموزش طرز تهیه و ساخت حبه یخ رنگی میوه ای – به نظر من خوب است اگر گاهی برای پذیرایی از مهمان ها یا مراسم خاص این یخ های رنگی زیبا را آماده داشته باشیم ؛ بسیار کاربردی و شیک هستند و تهیه آن نیز خیلی راحت است .

    شما میتوانید همواره تعدادی از قالب های فانتزی خانه را به این نوع یخ های میوه ای اختصاص دهید و از آنها در لیوان های لیموناد یا سودا یا سایر نوشیدنی ها استفاده کنید ؛ میتواینید در تابستان تمرکز خود را بر روی ساخت تعداد زیادی از این حبه یخ ها بگذارید و در تهیه آن از آب میوه خالص یا عصاره خالص آن استفاده کنید و حتی در آن کمی هم از پالپ میوه ها برای زیبایی و بهتر شدن مزه و طعم استفاده کنید و هرگاه مهمان سرزده و یا ناخوانده داشتید این حبه های یخ رنگی را در لیوان ها بگذارید و به جای آب معمولی میتوانید از آب گازدار یا سودا استفاده کنید و یا حتی اگر دسترسی به سودا نداشتید .

    میتوانید از اسپرایت استفاده کنید ، این ایده بسیار جالب و کاربردی میتواند راه گشای میهمانی های شما باشد ! امیدواریم که از این آموزش نهایت استفاده را ببرید و از آن لذت ببرید .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    آب میوه و مرکبات مقدار لازم
    افزودنی مورد نیاز مقدار لازم





     یخ تزیینی

    1 :

    ابتدا ظرف قالب یخ مناسبی انتخاب کنید ، یادتان باشد طرح نهایی یخ ها بسیار در چشم مهمان موثر است پس سعی کنید از قالبی ساده و شیک بهره ببرید که ما در اینجا مکعبی را پیشنهاد میکنیم که حاصل آن حبه یخ رنگی است ، سپس شروع به ریختن لایه های آب میوه یخ رنگی مان میکنیم ، اگر نمیخواهید از آب میوه های شرکتی استفاده کنید میتوانید خودتان آب میوه های فصلی را بگیرید ، مانند انچه ما در ادامه انجام داده ایم میتوانید میوه ها را قطعه قطعه کنید و توسط فشردن در لایه دستمال تمیز آب آن را بگیرید که اینکار به تصفیه آب میوه نیز کمک میکند و دستمال برای شما مانند صافی عمل میکند .

    به عنوان مثال برای گرفتن آب خیار میبایست ابتدا خیار را پوره کنید سپس در پارچه نخی به شکل کیسه بریزید و بفشارید تا آب خالص آن گرفته شود ؛ این عمل را ما برای هندوانه و سایر میوه جات نیز استفاده کرده ایم و عصاره آن بسیار شفاف و شیک شد و همچنین ارگانیک و طبیعی بودن آن نیز حفظ شده است ، که مراحل این عمل را میتوانید در تصاویر ادامه ببینید و بهره ببرید .

    سپس میبایست هر آب میوه ای را که گرفتید بصورت لایه لایه روی هم در قالب بریزید اما با یک نکته مهم  :

    شما هر بار پس از ریختن یک لایه از یخ رنگی میبایست آن را برای مدتی در فریزر با دمای بسیار پایین انجماد قرار دهید تا کمی خود را ببندد تا هنگام ریختن طعم و رنگ بعدی آنها باهم ترکیب نشوند ، رعایت این نکته بسیار مهم است چراکه خود من گاها آن را رعایت نکرده ام و نتیجه کار و تلاشم بسیار نا امید کننده بوده .

    در صورت نیاز به دستگاه آب مرکبات گیری و یا دستگاه آبمیوه گیری و یا قالب یخ فانتزی ؛ در همین صفحه بر روی تبلیغ فروش مورد نظر کلیک نمایید و آن را درب منزل دریافت کنید .
    ساخت یخ تزیینی در خانه

    طرز تهیه یخ رنگی میوه ای

    یخ میوه ای

    طرز تهیه یخ رنگی میوه ای

    ایده برای تولید یخ

    طرز تهیه یخ رنگی میوه ای

    یخ تزیینی

    طرز تهیه یخ رنگی میوه ای

    تولید یخ تزیینی طعم دار

    طرز تهیه یخ رنگی میوه ای





    تولید یخ رنگی

    2 :

    در آخر قالب حاوی یخ رنگی میوه ای را در فریزر قرار دهید تا زمانی که نیاز داشتید از آن استفاده کنید ؛ میتوانید پس از آنکه حبه یخ رنگی شما کاملا سفت و محکم شد همه آنها را از قالب ها خارج کنید و بصورت منظم در جایخی روی هم بچینید و یا در ظرفی مخصوص همه انها را مانند شمش روی هم بچینید و به این ترتیب اولا جای کمتری اشغال میکنند و دوما شما قالب های یخ خود را آزاد کرده اید و میتوانید برای یخ معمولی استفاده کنید .

    در آخر همانطور که قبلتر گفته شد ؛ میتوانید آنها را در لیوان های حاوی لیموناد ساده یا گازدار یا سایر نوشیدنی ها استفاده کنید ، حتی به نظر من اگر حبه های قالبتان کوچک باشد میتوانید یخ رنگی تان را درسته در دهان بگذارید و از چشیدن آن لذت ببرید 🙂

    ساخت یخ های میوه ای

    طرز تهیه یخ رنگی میوه ای





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->