• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت النگو بازیافتی دست ساز

    آموزش تصویری ساخت النگو بازیافتی دست ساز

    نحوه ساخت النگو بازیافتی رنگی دست ساز –

    النگو بازیافتی چگونه بسازم –

    با درود فراوان . در آموزش امروز قصد ساخت یک النگو یا حلقه دست داریم که بصورت بازیافتی از بطری پلاستیکی ساخته شده است . البته بیشتر نوع ایده شاید برایتان جالب باشد نه خود النگو ، مثلا با دیدن این اموزش و شگرد هایی که در آن به کار گرفته شده است شاید برایتان ایده و نبوغ آفرین باشد و با کمی خلاقیت و تغییر در ساختار این آموزش بتوانید محصولی بکر و کاملا ابتکاری بسازید که حتی بتواند ایده ای برای یک استارت آپ یا کارآفرینی در خانه گردد . امیدواریم که همینطور شود و ما سبب این اتفاق نیک گردیم . بنا براین شما را به دیدن ادامه این آموزش ساخت النگو بازیافتی دست ساز در خانه دعوت مینماییم امید است که از این آموزش بهره و استفاده کافی را ببرید .

     

    آنچه نیاز داریم :
    قطعه | ماده تعداد | وزن
    بطری پلاستیکی 1 عدد
    کاتر 1 عدد
    ماژیک 1 عدد

     

     


    ایده با بطری پلاستیکی آب معدنی و نوشابه

    1 :

    در ابتدا بطری را حسابی پاک و تمیز از آلودگی و اضافات نمایید . برچسب آن را کنده و آن را بشویید و بگذارید تا کاملا خشک شود و سپس در این مرحله توسط ابزار برش مانند تیغ بیستوری یا کاتر و… اقدام به برش بطری مینماییم و یک حلقه مانند شکل از آن جدا مینماییم که در عکس میبینید .

     

    ایده با بطری پت

    ساخت النگو بازیافتی با بطری

    روش برش بطری

    مراحل ساخت النگو بازیافتی

     


    ساخت زیورآلات بازیافتی از بطری پلاستیکی

    2 :

    اکنون اتو را به برق بزنید تا گرم شود و دمای آن را روی کم بگذارید ؛ تا گرم شدن اتو شروع به رنگ کردن حلقه مینماییم و با ابزار ماژیک و… آن را رنگ میکنیم مانند شکل و سپس پایین و بالای حلقه پلاستیکی را با نزدیک کردن به اتو لبه گرد میکنیم ؛ یعنی همانطور که در عکس مشاهده میکنید با چسبادن حلقه به اتو لبه آن گرم شده و به طرف داخل برگردانده میشود . در نهایت باید النگو شما مانند تصویر نهایی گردد ؛ موفق باشید .

     

    دستبند پلاستیکی بازیافتی

    چگونه ساخت النگو بازیافتی دست ساز

    مراحل ساخت النگو

    آموزش ساخت النگو بازیافتی

    النگو دست ساز

    آموزش ساخت النگو بازیافتی

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->