• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری بافت شال گردن شیک

    آموزش تصویری بافت شال گردن شیک

    آموزش مراحل بافت شال گردن شیک و بسیار زیبا

    بافت مدل شال گردن

    با درود . امروز برای شما اموزشی بسیار زیبا و شیک آماده کرده ایم ! آموزش بافت شال گردن مدل DNA که واقعا زیبا است و میتوانید با تغییر رنگ بندی آن زیبایی اش را چند برابر کنید . الگوی این شال گردن مارا یاد رشته های DNA می اندازد . در بافت مدل این شال گردن از روش لوله ای استفاده شده است که در آموزش قبلی یعنی آموزش بافت شابلن فرانسوی روش بافت سریع و آسان این لوله های بافتنی را یاد گرفتیم . البته در این آموزش ما از بافت دستی با میله بافتنی استفاده کرده ایم ولی اگر بافتنی با میله را بلد نیستید میتوانید از روش شابلن استفاده کنید و در آن روش هم همین ترتیب وجود دارد و خیلی تفاوت ندارند ؛ اگر شما این آموزش را با دقت دنبال نمایید و بیاموزید قطعا روش شابلن را خیلی بهتر میتوانید انجام دهید چون آسانتر است و هم سریعتر .

     

    مواد لازم جهت آموزش بافت شال گردن کاموایی :

    قطعه | ماده

    تعداد | وزن

    کاموا

    به تعداد

    میله بافتنی

    2 عدد

    قیچی

    1 عدد

    لوازم و سایر ابزار کار

    به تعداد

     

    لوازم

    لوازم بافت شال گردن

    لوازم مورد نیاز

    لوازم بافت شال گردن


    مدل شال گردن 2016

    1 :

    این مدل شال گردن واقعا جدید ؛ نو و ابتکاری است . به راحتی نیز میتوانید خودتان آن را درست نمایید . برای شروع بافت را با میله آغاز نمایید . همانطور که میبینید هدف ما بافت لوله ای شکل میباشد که در تصاویر این آموزش میبینید .

     

    بافتنی با کاموا

    بافت شال گردن با کاموا


    آموزش بافت شال گردن

    2 :

    همانطور که در عکس ها مشاهده میفرمایید ؛ پس از بافت اولین حلقه از بافت لوله ای کار ما تازه شروع میشود و هر چه جلوتر میرویم باید دقت بیشتری بفرمایید . در بافت حلقه دوم باید پیش از بستن بافت حلقه مانند عکس حلقه دوم را به دور حلقه اول انداخت و از بین ان عبور داد تا با هم هماهنگ شوند . این کار را برای تمام حلقه ها با هر رنگی که میبافید باید انجام دهید و مهم نیست با روش دست بافت انجام میدهید یا ماشین و شابل , مهم این است که الگو را حفظ کنید در غیر اینصورت مجبور خواهید شد بافت را بشکافید ! بنابراین با دقت امور را پیش ببرید و عجله نکنید و همواره یادتان باشد که هر حلقه که به حلقه قبلی  اضافه میشود باید یک دور کامل مانند تصویر آموزش به دور حلقه قبلی بزند .

     

    مراحل آموزش

    مراحل بافت شال گردن

    بافت با میله

    بافت شال گردن با قلاب

    بافت شال گردن

    آموزش بافت شال گردن

    آموزش گام به گام

    مراحل بافت شال گردن گام به گام


    بافت شال گردن خانگی

    3 :

    همانطور که میبیند بافت شال گردن شیک و بسیار جذاب ما در اینجا به پایان رسیده است و امید واریم از این آموزش لذت برده باشید .

    بافت شال گردن ما در اینجا به اتمام رسیده است . به امید موفقیت شما

     

    شالردن جدید

    بافت شال گردن

    عروسک بافتی

    آموزش بافت شال گردن جدید

     

     

    [taq_review]

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->