• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت توپک کنفی در خانه

    آموزش تصویری ساخت توپک کنفی در خانه

    آموزش تصویری ساخت توپک کنفی در خانه دست ساز

    نحوه ساخت حباب کنفی –

    با درود فراوان خدمت شما کاربران گرامی – در بسیاری موارد تزیینی مثلا تزیین گل و یا پر کردن فضاهای خالی و دیگر موارد استفاده از توپک استفاده میشود ؛ جنس این توپک ها از نوعی نخ کنفی است که در این آموزش قصد داریم نحوه ساخت آن را به شما عزیزان نشان دهیم , البته این توپک های کنفی را میتوانید به مقدار و سایز فراوان و رنگبندی مورد نظر از فروشگاه تهیه کنید ولی این آموزش برای آن دسته از عزیزانی که تمایل به ساخت آن در خانه تدارک و تهیه گردیده است و امیدواریم از این اموزش استفاده لازم را ببرید و مورد توجه و رضایت شما عزیزان باشد .

     

    نیاز مندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    نخ کنفی مقدار لازم
    چسب چوب 1 عدد
    بادکنک تعداد لازم
    ابزار و لوازم تعداد لازم

     

    آنچه برای ساخت توپک نیاز است

    آموزش تصویری ساخت توپک کنفی در خانه

     


    آموزش ساخت توپ تزیینی کنفی

    1 :

    در گام نخست با استفاده از بادکنک های باد شده تعدادی توپ بادکنی میسازیم و اکنون در یک کاسه مملو از چسب رقیق شده ؛ نخ های کنفی را قرار میدهیم تا کاملا آغشته به چسب شوند و سپس نخ ها را به دور بادکنک ها میچرخانیم مانند آنچه که در تصاویر میبینید , اگر خاطرتان باشد عین این مراحل را نیز برای ساخت لامپ کنفی نیز پیموده بودیم که در آنجا ابعاد کار البته کمی بزرگتر بود ولی در کل مراحل مانند همان است .

    نکته مهم که اکنون باید خدمتتان عرض کنم این است که اگر میخواهید توپک کنفی شما رنگی باشد و نخ کفنی سفید فقط دارید , میتوانید با شیوه سنتی رنگرزی و جوشانیدن در محلول رنگ در قابلمه نخ ها را رنگی کنید و نکته بعدی اینکه حتما سعی کنید از چسب بیرنگ استفاده کنید . برای اینکار برخی چسب های مخصوص مانند چسب چوب بی رنگ ک پس از خشک شدن شیشه ای میشوند در بازار و فروشگاه موجود است ؛ میتوانید تهیه فرمایید .

     

    مراحل نخ پیچی توپ

    آموزش تصویری ساخت توپک کنفی در خانه

    مراحل پیچیدن نخ چسبی

    آموزش تصویری ساخت توپک کنفی در خانه

     


    آموزش ساخت دکوری تزیینی با توپک کنفی

    2 :

    اکنون پس از خشک شدن توپک ها ؛ هواد بادکنک ها را تخلیه کنید و از داخل توپک بیرون بیاورید و دیگر توپک شما آماده است . اگر همه چیز را به خوبی و درستی انجام داده باشید میبایست به تصویر نهایی زیر برسید . امیدواریم که از آموزش امروز ما نهایت استفاده و لذت را برده اید ؛ موفق باشید .

     

    حباب های کاموایی

    آموزش تصویری ساخت توپک کنفی در خانه

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->