• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت پادری کنفی

    آموزش تصویری ساخت پادری کنفی

    مراحل تصویری ساخت پادری کنفی با طناب کنفی در خانه –

    ایده ساخت پادری شیک زیبا –

    با درود – پیش تر اگر یادتان باشد ایده ساخت پادری پام پام را خدمت حضورتان تقدیم نموده بودیم که ایده بسیار جالب و زیبایی بود ولی کمی سخت بود ؛ شما میبایست در ابتدا با کاموا پام پام در چند مدل و سایز میساختید و سپس آنها را بصورت الگو متصل میکردید و باقی مراحل ، که این شاید برای برخی دوستان سخت باشد و اصلا سراغ ساخت نروند ؛ لذا امروز آموزشی به مراتب ساده تر برایتان آماده نموده ایم که بسیار ساده و راحت صاحب یک پادری میشوید بخصوص اگر برای جلوی درب ورودی پادری نیاز داشته باشید که کنفی باشد و در زمستان آب و گل ته کفش را به خود بگیرد این مورد بسیار مناسب است و فقط کافی است طبق توضیحات ما عمل نمایید تا در آخر به تصویر نهایی رسیده و صاحب یک پادری ساده اما زیبا و شکیل شوید که بسیار از آن لذت خواهید برد .

     

    آنچه نیاز است :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    طناب کنفی مقدار لازم
    چسب حرارتی تعداد لازم
    چسب آکواریوم تعداد لازم
    موکت مقدار لازم

     


    ایده های خلاقانه با طناب کنفی

    1 :

    ایده ساخت پادری را از اینجا آغاز میکنیم که ابتدا طناب کنفی را شروع به پیچیدن میکنیم , با چسب بر روی پهلو کناری طناب لایه چسب میکشیم و بعد طناب را روی لایه های قبلی می پیچیم و مانند تصاویر عمل میکنیم تا انتها و آنرا برش زده . در گام بعدی پشت پادری را مانند تصویر با اتصال بهم بصورت ستاره ای میبندیم و در آخر یک لایه مثلا موکت یا …. روی آن میچسبانیم ؛ برای چسب بهتر است یا از چسب حرارتی استفاده نمایید و یا از چسب های آکواریوم تا در مقابل نفوذ آب خود را اصطلاحا ول نکنند و فرم پادری را خراب نکنند .

     

    ایده های خلاقانه با طناب کنفی

    آموزش ساخت پادری کنفی

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    4 نظر

    1. سحر

      سلام. لطفا راهنمایی کنید برای ساخت یه پادری به قطر1متر به چندمتر طناب با ضخامت متوسط نیازه؟
      متشکرم.

      پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->