• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت گل کاغذی تزیینی

    آموزش تصویری ساخت گل کاغذی تزیینی

    آموزش ساخت گل کاغذی تزیینی دیواری در خانه –

    آموزش ساخت گل کاغذی –

    با درود فراوان – ایده ساخت گل کاغذی بسیار قدیمی و از سنت های باستانی مردم شرق است و البته باید اشاره ای هم به ساخت انواع گل های کاغذی که در کشور خودمون مرسوم بوده و هست نمود ؛ این شواهد که از کودکان دبستانی و مهد کودکی تا دوران دانشجویی که نوع های پیچیده و پیشرفته تری مانند گل های اوریگامی میسازند را میتوان ذکر کرد ، در این بین با کمی نبوغ میتوان نوع هایی را پدید آورد که توانایی استفاده به عنوام تزیین را دارند و در این آموزش خصوصا نوعی را خواهید آموخت که برای نصب بر روی دیوار درست شده و قابلیت فراوانی برای تزیین دارد ؛ در این آموزش همراه ما شوید تا نحوه مراحل ساخت گل کاغذی تزیینی را بیاموزید .

     

    لوازم مورد نیاز :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کاغذ چینی مقدار لازم
    نخ کنفی مقدار لازم
    قیچی 1 عدد
    چسب 1 عدد

     

    لوازم مورد نیاز برای ساخت

    لوازم ساخت گل کاغذی تزیینی

     


    ایده های خلاقانه با کاغذ

    1 :

    ایده خلاقانه امروز ما با کاغذ به این صورت است که کاغذ نازک را مانند تصویر تا مینمایید و بصورت آکاردئونی بر روی هم جم مینماییم  و سپس با نخ کنفی ؛ کمر کاغذ ها را مطابق شکل از وسط میبندیم و گره میزنیم .

     

     

    مراحل ساخت

    ساخت گل کاغذی تزیینی

     


    ساخت گل دکوری با کاغذ

    2 :

    سپس همانطور که در تصاویر میبینید شروع به بالا کشیدن و مچاله نمودن برگه های گل کاغذی میکنیم و اینکار را برای همه انجام میدهیم تا اینکه در نهایت به تصویر نهایی زیر برسیم ؛ همانطور که میبینید تک تک گلبرگ هارا به این روش در آورده ایم .

     

    گل با کاغذ

    ساخت گل کاغذی تزیینی

     


    ساخت برگ کاغذی زیبا

    3 :

    اکنون برای ادامه ساخت گل کاغذی میبایست برای ساخت برگ نیز به همین روش عمل مینماییم و مانند عکس برگ هایی به رنگ سبز و… برای آن درست میکنیم ؛ این کار را و مراحل را میتوان در تعداد زیادی انجام داد تا در نهایت مانند تصویر فوق بتوانیم با نصب آنها بر روی دیوار و سطوح یک سطح تزیینی زیبا در اتاق خواب یا هر مکان و فضای دیگر ایجاد کرد .

     

    گل اوریگامی

    اموزش ساخت گل کاغذی تزیینی

    زیبا سازی اتاق با اوریگامی

    ساخت گل کاغذی تزیینی

    مراحل ساخت گل کاغذی

    ساخت گل کاغذی تزیینی

     

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->