• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت میز آباژور دکوراتیو

    آموزش تصویری ساخت میز آباژور دکوراتیو

    مراحل ساخت میز آباژور دکوراتیو بصورت تصویری در خانه –

    ایده ساخت میز نورپردازی

    با درود فراوان – ایده آموزش امروز میتواند کاربرد های بسیاری داشته باشد ؛ از یک میز ساده به عنوان آباژور تا یک حجم دکوری بسیار جالب که میتوانید روی آن یک وسیله یا دکور قرار دهید یا نه میتوانید برعکس کاملا خود آن را جایی به عنوان دکور در نظر بگیرید ؛ آموزش امروز و کاربردی که ما برای آن در نظر گرفته ایم کاربرد زمینی دارد و به عنوان میز استفاده مینماییم و البته شما میتوانید به عنوان آویز و یا حتی نوعی دیواری هم از آن استفاده کنید و این بسته به ایده شما برای کاربرد آن دارد بنابراین همراه ما شوید در آموزش ساخت میز آباژور دکوراتیو دست ساز در خانه .

     

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    طلق 2 میل مقدار لازم
    پارچه طرحدار مقدار لازم
    چسب مقدار لازم
    لامپ LED 1 عدد

     

     


    ایده خلاقانه با طلق پلکسی

    1 :

    پلکسی گلس یا طلق از آن جمله متریال هایی است که ایده های فراوانی را میتوان با آن انجام داد فقط کافی است کمی ذهن خلاقتان را در این زمینه پرورش دهید و هر آنچه در ذهنتان است بسازید ؛ قبلا ایده های فراوانی را با پلکسی گلس ساخته بودیم که اگر از بینندگان همیشگی ما بوده باشید قطعا خاطرتان است و اگر هم تازه به جمع ما افزوده شده اید میتوانید این موارد را جستجو نمایید و از طرز ساخت مطلع گردید .

    اکنون برای ساخت میز آباژور دکوراتیو گام اول این است که قطعات طلق را در اندازه های لازم برش دهید و با چسب آنها را بهم متصل نمایید ؛ مانند آنچه که در تصاویر میبینید با طلق ها یک مکعب یا مستطیل بسته به فرم آکواریوم میسازیم و سپس با استفاده از پارچه های ملیله بافی شده یا گیپور انها را از داخل یا بیرون پوشش میدهیم و سپس در نهایت درون آن یک سیستم روشنایی مانند LED قرار میدهیم ؛ در نهایت مانند تصاویر مربوطه میتوانید از آن به عنوان میز یا هر نوع دکوری دیگری استفاده نمایید . امید است که از آموزش ساخت میز آباژور دکوراتیو رضایت داشته و لذت برده باشید ؛ موفق باشید .

     

    میز آباژور دکوراتیو

    آموزش ساخت میز آباژور دکوراتیو

     

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->