• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش بافت دستبند چرمی بازیافتی

    آموزش بافت دستبند چرمی بازیافتی

    آموزش تصویری بافت دستبند چرمی بازیافتی در خانه –

    ایده با چرم کهنه –

    با درود فراوان – در این آموزش قصد دااریم به شما بیاموزیم که چگونه میتوانید با استفاده از یک کمربند قدیمی چرمی که شاید دیگر نخواهید از آن استفاده کنید ؛ میتوانید مانند ایده و ابتکار ما در این آموزش ، کمربند خود را تبدیل به دستبند چرمی یا چند دستبند چرمی کنید و به دوستان و اعضای خانواده از این دستبند ها کادو دهید . میتوانید از چرم فروشی ها نسبت به خرید چرم اصل اقدام فرمایید در طرح و رنگ های مختلف , و سپس مانند مراحل آموزش که در ادامه خواهید دید ، میتوانید نسبت به بافت دستبند چرمی اقدام نمایید . امیدوارم که از آموزش بافت دستبند چرمی بازیافتی نهایت استفاده و لذت را ببرید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کمربند چرم کهنه 1 عدد
    کاتر 1 عدد
    نخ ضخیم مقدار لازم
    سایر ابزار مقدار لازم

    لوازم برای آموزش چرم دوزی

    لوازم بافت دستبند چرمی بازیافتی


    ایده با چرم طبیعی

    1 :

    در این آموزش همانطور که پیش تر نیز گفته شد ، قصد داریم تا با استفاده از یک کمربند قدیمی کهنه چرمی تعدادی دستبند ، درست کنیم . برای این منظور در ابتدا مانند تصاویر از سالم ترین قسمت چرم کمربند مانند تصاویر برش میزنیم و به مراحل بعدی میرویم .

    نحوه بافت دستبند

    آموزش تصویری بافت دستبند چرمی بازیافتی


    آموزش طرز ساخت دستبند چرمی

    2 :

    اکنون میبایست به شما مانند تصاویر ؛ آموزش بافت دستبند را بدهیم ؛ همانطور که میبینید ما سه نوار چرمی از مرحله قبل ایجاد کردیم که اندازه های آن و شکل و فرم آن در تصاویر مشخص شده ؛ سپس این نوار ها را مطابق روش مندرج در عکس میبافیم تا در نهایت به تصویر نهایی مربوط به دستبند برسیم و انتهای آن را با نخ میبندیم .

    چگونه دستبند ببافم

    آموزش بافت دستبند چرمی بازیافتی


    نحوه ساخت لوازم چرمی دست ساز

    3 :

    اکنون دستبند چرمی آماده است ؛ در ابتدای آن مانند شکل یک مثلث شیار دار پانچ کنید و  انتهای آن را با نخ محکم ببندید و یک گره درشت به حدی که قطر آن از مثلث بیشتر باشد ،در نخ ایجاد کنید و در نهایت این میشود قفل دستبند و شما هرگا بخواهید میتوانید با عبور گره از این حفره مثلثی آن را به دور مچ دست خود محکم کنید ؛ امیدواریم که از این آموزش نهایت استفاده را برده باشید و از انجام آن لذت ببرید . موفق باشید .

    ایده ای جالب با چرم

    آموزش بافت دستبند چرمی بازیافتی

    ایده با چرم

    آموزش بافت دستبند چرمی بازیافتی


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->