• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت کولر پرتابل آبی

    نحوه ساخت کولر آبی

    آموزش تصویری ساخت کولر پرتابل آبی قابل حمل در خانه –

    ساخت کولر آبی دست ساز –

    با درود فراوان خدمت کاربران محترم – با عبور از زمستان و فصل سرما ؛ کم کم به روزهای گرم پیش رو نزدیک میشویم و یکی از بزرگترین دغدغه های بسیاری از ما این است که در محیط کار یا حتی فضای شخصی خودمان که کولر نداریم ، دمای بدن را پایین بیاوریم و بسیاری کارهای گوناگون میتوان انجام داد ، یکی از کارهایی که افراد فنی در این مواقع انجام میدهند و احتمالا هم شاید دیده باشید مواردی اینچنینی ؛ ساخت وسیله و یا دستگاه خنک کننده است که میتواند بر نوع تکنولوژی مورد استفاده یک فن بسیار ساده به عنوان پنکه باشد و یا یک کولر آبی کوچک دستی یا پرتابل و یا موارد پیشرفته تر مانند کولر های گازی یا کولر های الکترونیکی و… و اما ما در این آموزش نوعی کولر آبی را آموزش میدهیم که بسیار ساده و کم هزینه است و شاید با کمتر از 10000 تومان میتوان آن را ساخت و یا حتی در صورت داشتن تمام لوازم آن در کارگاه یا خانه هزینه ساخت آن 0 ریال باشد . این کولر با توجه به ابعاد آن مناسب اتاق های کار یا اداره جات و امثال آن میباشد و یا حتی میتوانید در سفر از آن برای خنک کردن چادر مسافرتی یا کاروان سیار خود استفاده کنید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    سطل پلاستیکی 1 عدد
    فن دور بالا 1 عدد
    پارچه جذب بالا 1 عدد
    ابزار لازم تعداد لازم

    لوازم مورد نیاز کولر آبی

    نیازمندی های ساخت کولر پرتابل آبی


    ساخت کولر قابل حمل آبی با سطل

    1 :

    ایده ساخت این کولر با استفاده از سطل پلاستیکی است ؛ برای این منظور فقط کافی است یک سطل مناسب مانند سطل های 20 لیتری روغن و یا رنگ و.. داشته باشید که میتوانید رایگان آنها را از تعویض روغنی های اتوبوس یا … تهیه نمایید . اکنون مانند تصاویر به اندازه دریچه فن ؛ یک سوراخ در درب سطل ایجاد میکنیم و فن را به آن پیچ مینماییم و  2 سوراخ در بدنه های سطل ایجاد میکنیم که این 2 سوراخ جهت ورود هوا و کاربرد مکش را دارند برای کولر ما که پشت آنها پارچه قرار میگیرد  .

    ایده ساخت کولر آبی پرتابل

    آموزش تصویری ساخت کولر پرتابل آبی

    ایده ساخت کولر با سطل

    آموزش تصویری ساخت کولر پرتابل آبی

     




     

    فروش ویژه مینی کولر پرتابل

    این مینی کولر از یک سیستم خنک کننده + فن یا پنکه ساخته شده است ؛ بنابراین این دستگاه صرفا یک پنکه یا بادبزن پرتابل معمولی و ساده نیست بلکه سیستم خنک کننده همانند کولر های آبی بزرگ در آن تعبیه شده که راندمان را افزایش داده و کاملا خنک کنندگی اثر بخشی دارد ؛ بسیار برای کاربران ادارات و یا کسانیکه پشت میز نشین و.. هستند مناسب است .

    جهت خرید کولر مینی و اصلاعات بیشتر کلیک فرمایید

    چگونه کولر آبی دست ساز بسازم

    2 :

    اکنون در قسمت بالایی لبه سطل یک شیار جهت عبور سیم برق مربوط به فن ایجاد میکنیم و سپس پارچه مخصوص را که جذب آب بسیار بالایی دارد را مانند تصاویر در پشت روزنه های ورودی هوا نصب میکنیم به طوری که مقدار زیادی از آن در کف سطل جم شده باشد و این دستمال در آخر برای ما مانند فیتیله عمل میکند و آب را بالا میکشد ؛ در اینجا باید گفت که ساخت کولر به پایان رسیده است و میتوانید به صورت ویژگی اضافه یک شناور کوچک کولر آبی در بدنه نصب کنید و آن را مستقیما به سیستم آب ساختمان وصل نمایید و یا میتوانید مانند تصاویر ما در آن را پر از آب یخ دار نمایید تا میزان خنک کنندگی آن تا مقدار قابل ملاحظه ای افزایش یابد . امیدواریم در آخر از این آموزش تصویری ساخت کولر پرتابل آبی نهایت لذت و استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید .

    کاربرد سطل پلاستیکی

    آموزش تصویری ساخت کولر پرتابل آبی

    نحوه ساخت کولر آبی

    آموزش تصویری ساخت کولر پرتابل آبی ارزان


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    3 نظر

    1. محمد حسن هادی پور

      سلام.میشه.لطفا چند تا عکس واضح تر بزارین و توضیحشو کامل تر کنین.اینکه پارچه رو باید پیچ کنی یا بچسبونیم؟یا پارچه پشت ورودی بزرگه باشه یا پشت سوراخ کوچیکها؟بدجور نیاز دارم.لطفا راهنمایی کنید.

      پاسخ
      1. juzani

        سلام محمدجان عکس ها که واضح هستن فقط باید روشون کلیک کنی بزرگ میشن . فرقی نمیکنه پیچ کردن یا چسبوندن البته میتونید پشت پارچه توری بزارید و بعد توری رو از بالا پیچ کنی . یا کلا از اسفنج استفاده کنی که نیازی به پیچ و چسب نیست .

        پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->