• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری مراحل ساخت قلب دیسکو آینه ای

    آموزش تصویری مراحل ساخت قلب دیسکو آینه ای

    ساخت قلب دیسکو آینه ای با استفاده از دور ریختنی ها-

    ایده با CD و DVD های قدیمی ، خراب و دورریز –

    با درود فراوان – توپ های دیسکو را حتما دیده اید ! همان توپ های بزرگ و متوسط و کوچک که روی آن ها آینه های مربعی کوچک تعداد زیاد چسبانده شده است و با نخ های نامرئی از سقف آویزان میگردد ، که انعکاس نوری این ها بر روی دیوارها و سقف بسیار زیبا میشود به همین دلیل به نام دیسکو معروف هستند چراکه در نورپردازی بسیار کاربرد دارند ؛ البته بسیاری این لوازم را برای اتاق خود تهیه مینمایند که به نوعی دکور میباشد و به زیبایی اتاق بسیار می افزاید ؛ در این موضوع آموزشی نیز هدف و قصد ما این است که به شما نشان دهیم چگونه میتوانید در خانه یک توپ دیسکو که در اینجا ساخت قلب دیسکو آینه ای است را بسازید .

     

    آنچه نیاز است :
    قطعه | ماده تعداد | وزن
    بادکنک قلبی 1 عدد
    CD و DVD خراب به تعداد لازم
    چسب 1 عدد
    قلاب و نخ آویز 1 عدد

     

     


    ایده ساختنی با بادکنک

    1 :

    بادکنک ها عمدتا ایده های خوبی برای ساخت لوازم دست ساز هستند ؛ در اینجا ما یک بادکنک طرح قلب خریداری کرده ایم که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار است و با این بادکنک ما ایده ساخت توپ دیسکو یا توپ آینه ای را بر روی آن اجرا میکنیم . برای این منظور در گام نخست ابتدا بادکنک را کاملا باد نمایید مانند تصویر و سپس برگه های کاغذ را بصورت نواری برش زده و با چسب بر روی بادکنک بچسبانید که اینکار جهت ایجاد و ساخت سطح زیر کار و بالا بردن استحکام است .

     

    بادکنک قلبی

    ساخت قلب دیسکو تصویری

    مراحل ساخت

    مراحل ساخت قلب دیسکو

     


    ساخت توپ آینه ای به شکل قلب

    2 :

    اکنون دیسک را که میتواند شامل : CD و DVD و….  باشد را در فریزر یا در هیدروژن مایع قرار دهید تا کاملا منجمد شود سپس آن را در آب داغ فرو نمایید ، این عمل منجر به ترک خرد شدن صفحه دیسک میشود و به راحتی میتوانید دیسک را قطعه قطعه نمایید و سپس تصمیم میگیرید که آیا میخواهید قطعه های دیسک را بصورت مربع های همسان برش بزنید و سپس استفاده نمایید و یا میخواهید همانطور با طرح های مختلف کار کنید ! در نهایت شروع به چسباندن تکه های خرد شده سی دی و دی وی دی مینماییم و کاملا روی بادکنک را میپوشانیم مانند عکس . نتیجه نهایی باید مانند عکس نهایی باشد . امیدوارم از آن لذت ببرید .

     

    فلب دیسکو

    ساخت قلب دیسکو آینه ای دست ساز

    ساخت آویز به شکل قلب

    ایده ساخت قلب دیسکو در خانه

    ساخت آویز نورپردازی

    ساخت قلب دیسکو آینه ای آویز

    ایده بازیافتی

    ایده ساخت قلب دیسکو آینه ای با سی دی های خراب و دور ریز

    ساخت قلب دیسکو

    ساخت قلب دیسکو

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->