• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تهیه سوشی رولت تن ماهی برنج

    آموزش تهیه سوشی رولت تن ماهی برنج

    آموزش تهیه سوشی رولت تن ماهی برنج در خانه –

    ایده برای غذای جدید –

    درود مجدد خدمت شما کاربران محترم – در این آموزش قصد داریم تا یکی از بزرگترین دغدغه های آشپزی را از بین ببریم ؛ حتما زمانی بوده است که شما مواد تهیه یک غذای بسیار ساده را داشته اید ولی شاید دوست نداشته اید که آن را برای مهمان تهیه کنید و به دنبال یک ایده جدید بوده اید تا به نوعی هم هنرنمایی کرده باشید و از طرفی هزینه زیادی هم نمیخواهید کنید , یا شاید تصور نمایید شام کته تن ماهی گذاشته اید و برنج کاملا خمیر شده به گونه ای که اصلا نمیتوان آن را سر میز و سفره گذاشت !! حال چه کنیم ؟ آموزش امروز در اصل یک ایده برای هنرنمایی شما در این مواقع است ؛ با ساده ترین امکانات مانند برنج و تن ماهی یک غذای بسیار شیک بر سر سفره میبریم . اگر شما نیز مشتاق یادگیری این آموزش هستید پس با ما در آموزش تهیه سوشی رولت تن ماهی برنج همراه شوید .

     

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    تن ماهی 1 عدد
    سس مقدار لازم
    نمک و فلفل مقدار لازم
    برنج 4 فنجان
    برگ سوشی نوری تعداد لازم
    کاغذ یا حصیر 1 عدد

     

     


    طرز تهیه تن ماهی

    1 :

    در ابتدا تن ماهی و سس تند آسایی به نام سریراچا (sriracha) را به همراه نمک و ادویه  به همراه سس مایونز مخلوط نمایید تا مغز اصطلاحا سوشی ما آماده شود . یادتان باشد سس سریراچا بسیار تند است و اگر دوست ندارید سوشی یا همان رولت شما زیادی تند باشد آن را اضافه نکنید و به جای آن مقدار لازم فلفل اضافه کنید البته انتخاب های دیگری برای سس نیز دارید و همه چیز بستگی به ذائقه و سلیقه شما دارد ؛ میتوانید حتی از سس پستو نیز استفاده نمایید .

     

    طرز تهیه مواد سوشی

    آموزش تصویری طرز تهیه سوشی رولت تن ماهی برنج

     


    آموزش طرز تهیه غذای جدید با تن ماهی

    2 :

    اکنون بر روی حصیر یا کاغذ رولینک برگ نوری یا برگ بو را قرار دهید و سپس یک لایه برنج سوشی را در آن پهن نمایید بطوریکه کاملا یکنواخت گردد . اگر احساس میکنید نیاز است برنج ها فشرده شوند میتوانید کمی آنها را با ابزاری مانند وردنه یا قاشق فشرده نمایید و سپس بر روی آن مواد تن ماهی را اضافه نمایید و سپس با رول کردن کاغذ رولینک یا حصیر یک رولت کامل خواهید داشت که میتوانید اکنون متناسب با ذائقه خود آن را سرخ نمایید حتی ؛ یا همین شکل برش بزنید و در ظرف بچینید و بر سر سفره ببرید . امیدواریم که از این آموزش تهیه سوشی رولت تن ماهی برنج نهایت استفاده و لذت را برده باشید ؛ موفق و پیروز باشید .

     

    طرز تهیه سوشی نوری

    آموزش تصویری طرز تهیه سوشی رولت تن ماهی برنج

    نحوه پیچیدن سوشی

    آموزش تصویری طرز تهیه سوشی رولت تن ماهی برنج

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->