• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • طرز تهیه ادویه مخصوص

    ادویه چند آتشه دست ساز

    طرز تهیه ادویه مخصوص مخلوط شده –

    ادویه مخلوط چیست ؟

    با درود فراوان ؛ در این آموزش با ترکیب تعدادی ادویه ، نوعی‌ادویه را تهیه میکنیم که بسیار خوش طعم و خوش عطر میباشد و برای بسیاری غذاها قابل استفاده است ؛ این مواد که در ادامه لیست میشوند ادویه‌هایی هستند که ترکیبشون تست شده و نتیجه مطلوبی برای شخص نویسنده در پی داشته ، کاملا آشکار است که چنانچه در این دستور نوع خاصی وجود داشت که برای شما زیان آور بود یا نسبت به آن حساسیت داشتید میتوانید آن را از دستور حذف کنید ، بیشتر این‌ادویه را در ادامه و در موضوعات آینده مشاهده میکنید که در میل کردن چیپس های خانگی با سس فلفل یا گوجه فرنگی یا سس پستو و… به میزان زیادی طعم خوش آیندی به مزه آن غذا یا میان وعده و.. میدهد البته این دستور را میتوانید همواره در میل کردن انواع غذاها به کار گیرید و در کنار پودر فلفل و نمک و… آن را نیز در جا ادویه مخصوص آماده داشته باشید .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    پودر پاپریکا 3 قاشق بزرگ
    پودر پونه کوهی 2 قاشق بزرگ
    پودر ریحان 2 قاشق بزرگ
    پودر پیاز 2 قاشق بزرگ
    پودر سیر 2 قاشق بزرگ
    پودر آویشن 1 قاشق بزرگ
    پودر فلفل قرمز 1 قاشق بزرگ
    پودر فلفل سیاه 1 قاشق بزرگ
    پودر فلفل سفید 1 قاشق بزرگ
    نمک 4 قاشق بزرگ

    طرز تهیه ادیه خانگی

    مراحل طرز تهیه ادویه خانگی





     طرز تهیه ادویه

    1 :

    مواد را ابتدا مطمئن شوید که کاملا آسیاب شده باشه این موضوع بسیار مهم است ، بنابراین اگه موادتان بخوبی آسیاب نشده اند ! آن ها را ابتدا آسیاب کنید ، مانند عکس زیر هر کدام از مواد مخصوص را میتوانید در ظرفی شیشه ای به عنوان مثال شیشه سس ، که از قبل آماده کرده بودید بریزید ، اینطوری مواد رو مانند رسوب های لایه ای میبینید دقیقا مانند آنچه که در بازار به عنوان چند ادویه‌میخرید در ابتدا به شکل لایه لایه روی هم ریخته شده اند و شما با تکانی آن را مخلوط میکنید ؛ به این ترتیب تمام مواد ما با هم ترکیب و مخلوط میشوند ، سپس میتوانید آنرا در نمک پاش یا جا ادویه بریزید و هرگاه که نیاز بود آن را بر سرمیز بیاورید و با غذایتان میل نمایید ؛ این ادویه به نظر من با اکثر ذائقه های مردم ما سازگار هست ؛ ترکیباتش کاملا نشان دهنده سبک طعم آن است .

    مراحل طرز تهیه ادویه

    طرز تهیه ادویه مخلوط در خانه





    ادویه مخلوط مخصوص خانگی

    2 :

    همانطور که مشاهده کردید در مرحله قبل ادویه را آماده کرده و مورد استفاده قرار دادیم ؛ در ادامه برای شما این ویدیو تصویری را تدارک دیده ایم که از نحوه مخلوط لایه ها در یک شیشه و سپس پاشیدن‌ادویه به غذا در نمک پاش را میبینید .

    در نهایت امیدواریم که از این آموزش نهایت استفاده و لذت را برده اید ؛ موفق باشید .





    ویدیو نحوه استفاده و مخلوط ادویه مخصوص خانگی

     





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->