• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه

    آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه

    آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه اسلایس در خانه –

    ایده برای تهیه خوراکی مهمانی –

    با درود فراوان خدمت شما عزیزان – پیش تر اگر خاطرتان باشد طرز تهیه پاپ کیک چوبی را به شما آموزش دادیم , طرز تهیه آسانی داشت ولی این گونه خوراکی ها شدیدا برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های عقد و نامزدی و عروسی و… عالی هستند و با کمی تزیین زیبا و روکش های ژلاتینی خوش رنگ و طعم میتوانید یک مهمانی فراموش نشدنی برای مهمانانتان فراهم کنید . برخی گفته بودند برایشان گرد در آوردن کیک برای پاپ کیک کمی سخت بوده و نتواسته بودند آن را مانن آنچه که ما آموزش دادیم تهیه کنند که در جواب باید بگویم : قطعا برای بار اول کمی سطح انتظار را پایین آورد ولی بسیاری هم هستند که با دقت بالایی که در تهیه این خوراکی داشتند حتی زیباتر از نمونه آموزشی ما تهیه کرده بودند ؛ در این آموزش اما میخواهیم به یک روش دیگر و ساده تر از ترکیب میوه به جای شکلات و… استفاده کنیم و مراحل پخت کیک اصلی بسیار ساده است وباقی موارد را مطابق تصاویر میتوانید ادامه دهید و پیگیری نمایید و مطمئنا از این آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه لذت خواهید برد .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    آرد 1.1/4 فنجان
    شکر 3/4 فنجان
    کره 8 قاشق غذاخوری
    وانیل 1.1/2 قاشق چایخوری
    تخم مرغ 2 عدد
    پودر خمیر مایه 1/2 قاشق چایخوری
    شیر 1/2 فنجان
    نمک 1/8 قاشق چایخوری

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    پودر کاکائو 1 قاشق غذا خوری
    دانه کنجد 1 قاشق غذا خوری
    کیوی 2 عدد
    توت فرنگی 4 عدد
    خلال چوبی به تعداد لازم
    روغن نارگیل

    (برای چرب کردن قالب)

    مقدار لازم

    مواد لازم جهت کیک چوبی

    آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه


    پاپ کیک همبرگری

    همانطور که در مقدمه عنوان شد ؛ این آموزش به نوعی در ارتباط آموزش پاپ کیک است و کمی البته مراحل متفاوت است به طور کلی تر این آموزش و آموزش پاپ کیک چوبی را میتوانید با هم آماده نمایید و برای تنوع به مهمان خود تعارف نمایید . این آموزش برای تهیه نوعی پاپ کیک اسلایس شده طبقه ای شبیه همبرگر است که طبقات آن را قطعه ها و تکه هایی از میوه تشکیل داده اند و در نهایت حاصل کار چیزی شبیه پاپ کیک چوبی است .


    طرز تهیه کیک طبقه ای لغمه ای

    1 :

    در ابتدای کار مواد خمیر کیک را آماده میکنیم – این روش بسیار ساده است و مطابق همان روش های متداول پخت کیک عمل مینماییم ؛ یعنی ابتدا تخم مرغ را زده و سپس کره و شکر را افزوده و هم میزنیم و در آخر آرد را کم کم اضافه میکنیم و مقداری اسانس یا وانیل و…..

    اما اکنون چیزی که در این مرحله مهم است قالب کیک است ! حتما برای این آموزش ما باید از قالب هایی کوچک استفاده کنیم مانند تصاویر و پس از پخت و آماده شدن کیک ها آن ها را از قالب خارج میکنیم و به مرحله بعد میرویم .

    طرز تهیه کیک لقمه

    آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه


    ایده برای پذیرایی از میهمانان ویژه

    2 :

    اکنون برای این مرحله به سراغ میوه هایی که مورد نظرمان است میرویم که ما : کیوی ؛ هلو ؛ توت فرنگی را انتخاب کرده ایم ولی میتوانید از موز و سایر میوه های مورد نظر برای متنوع نمودن استفاده نمایید . میوه ها را کاملا ورقی برش میزنیم تا برای قرار گرفتن در لایه های کیک مناسب باشند .

    ایده با میوه

    آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه


    آموزش طرز تهیه کیک چوبی میوه ای

    3 :

    اکنون کیک ها را از وسط برش میزنیم و سپس لایه های میوه را در آن قرار داده و سپس با گذاشتن روی کیک و فرو کردن خلال چوبی , طرز تهیه پاپ کیک میوه به اتمام میرسد و میتوانید جهت تزیین بیشتر بر روی آن مقداری ژله میوه ای و یا روکش شکلاتی بریزید و یا حتی در لایه های آن کمی خامه قرار دهید . امیدواریم که از این آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه نهایت لذت و استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید .

    کیک طبقه میوه ای

    آموزش تصویری طرز تهیه پاپ کیک میوه


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->