• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • چگونه طرز تهیه نان موزی در منزل

    طرز تهیه نان موزی

    نان موزی برای سلامتی مفید است ؟

    طذرز تهیه یک نان خانگی سالم

    درود فراوان – نان موزی بسیار خوشمزه و محبوب است ؛ شما کافیست زمانی که موز های منزلتان رنگی تیره شدن و زیادی رسیده شدند دست به کار شوید و این نان را درست کنید که بسیار برای در حفظ سلامتی شما میتواند مفید باشد این نان .

    این نان خانگی برای قلب و سلامتی مفید است بخصوص که اگر شکر و جوش شیرین آن را کاملا حذف کنید ؛ علت شکر و جوش شیرین این است که شاید خیلی ها نان طعم دار بدون شیرینی را نمیپسندند ولی اگر میتوانید شکر را از حد و اندازه گفته شده بسیار کمتر مصرف کنید .

    ما در این دستور روغن زیتون را جایگزین کره مارگارین کرده ایم ؛ که اگر روغن زیتون را دوست ندارید از کره استفاده کنید .

     

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    آرد 2 پیمانه
    تخم مرغ 2 عدد
    موز 3 عدد
    جوش شیرین 1 قاشق کوچک
    روغن | کره 1/2 پیمانه
    کرم تارتار 1/2 قاشق کوچک

    نیازهای پخت کیک

    مواد لازم جهت پخت نان موزی





    با موز چی درست کنیم

    1 :

    در یک کاسه مناسب مواد پخت نان موزی شامل : تخم مرغ ، روغن و شکر را توسط همزن به خوبی مخلوط کنید تا زمانی که ترکیبی یکدست بدست آید مانند عکس .

    اکنون موز ها را به ترکیب اضافه کنیم ، همانطور که متوجه شده اید ،میتوانید از موزهای بسیار رسیده یا له شده استفاده کنید که در این صورت عمل مخلوط کردن حتی راحتتر هم انجام میپذیرد ؛ لذا آنها را به مواد اضافه میکنیم و با همزن میزنیم تا کاملا له بشه و یکدست شه مانند تصویر مربوطه .

    طرز تهیه خوراکی با موز

    روش و دستور تهیه نان موزی





    کیک موزی

    2 :

    حال در یک کاسه یا ظرف جداگانه دیگر ، مواد دیگر این مخلوط مانند آرد ، جوش شیرین و کرم تارتار را مخلوط میکنیم ؛ این کار را تا مادامی که یک ترکیب کاملا صاف و یکدست بدست آوریم ادامه میدهیم .

    یادتان باشد اضافه کردن مواد را به آرامی انجام دهید و آرد را پیش از استفاده همراه جوش شیرین یا بکینگ پودر چندین بار الک کنید تا کاملا گوله های آن از بین برود و ناخالصی آن گرفته شود و یک پودر کاملا لطیف در اختیار داشته باشیم .

    روش پخت کیک موزی مغزدار

    نان موزی چگونه درست کنم





    کیک موزی خوشمزه

    3 :

    اکنون ظرف یا قالب مورد نظر برای کیک یا همان نان موزی را آماده میکنیم ، اگر کاغذ روغنی داشتید در کف ظرف از کاغذ روغنی استفاده کنید و یا آرد و روغن ، سپس محتویات هر 2 ظرف را با هم مخلوط کنید و آن را در ظرف بریزید .

    فر را ترجیحا یادتان باشد قبل از گذاشتن قالب کیک گرم کنید ، سپس نان موزی را به مدت 1 ساعت در درجه 325 درجه فارنهایت در فر بگذارید .

    یادآوری : روش فهمیدن آماده شدن نان این است که یک خلال دندان را در مرکز نان فرو کنید و اگر تمیز بیرون آماد نان اماده است ولی اگر از مواد خمیر نان به خود گرفته بود یعنی مرکز نان موزی خام است هنوز ؛ در غیر اینصورت آماده است .

    مزایای نان موزی

    ایده برای تهیه نان موزی

    نان موزی و کیک موزی

    طرط تهیه نان موزی در فر

    دستور پخت نان موزی

    نان موزی خانگی را در خانه بیاموزید





    منبع نوشته:http://www.instructables.com/id/Heart-Healthy-Banana-Bread/?ALLSTEPS

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->