• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری تزیین شیشه های خالی منزل

    آموزش تصویری تزیین شیشه های خالی منزل

    آموزش تصویری تزیین شیشه های خالی منزل با لوازم ساده –

    ایده با شیشه های خالی –

    با درود فراوان خدمت شما همراهان همیشگی ما – احتمالا شما نیز با معظلات فراوان تجمع انبوهی از شیشه های خالی مربا و سس و …. یا حتی بطری های زیبا در خانه مواجه هستید و شاید به این فکر کرده باشید که به جای آنکه این شیشه ها را دور بیندازید به نحو درستی از آنها استفاده کنیم و ما یکی از این ایده های جالب را خدمت حضورتان تقدیم میکنم . در این ایده که بسیار ساده میتوانید با این شیشه های زیبا تزیینات جالبی درست کنید مانند جاشمعی یا فانوس و… . در ادامه از شما دعوت مینماییم تا با ما در آموزش تصویری تزیین شیشه های خالی منزل همراه شوید و چگونگی تزیین ساده این شیشه ها را بیاموزید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    بطری شیشه ای تعداد لازم
    نگین تزیینی گلدان تعداد لازم
    چسب حرارتی 1 عدد
    ابزار و لوازم تعداد لازم

    ایده با شیشه

    تزیین شیشه های خالی


    ایده تزیین شیشه مربا

    1 :

    همه چیز را میتوان در یک گام خلاصه گفت ، در ابتدا شیشه ها بشویید و خشک نمایید تا کملا تمیز و بدون چربی و مواد زاید باشند ؛ سپس با چسب حرارتی که تفگ آن را گذاشته ایم تا داغ شده است سپس گوی های تزیینی کوچک را که میتوانید آنها را از بازار و مراکز تزییناتی بخرید و معمولا از آنها به عنوان تزیینی پای گلدون نام میبرند ؛ بلافاصه پس از هر بار چسب زدن روی شیشه ؛ یکی از این تزیینی ها را روی آن بچسبانید . اینکار را تا انتهایی که تقریبا تمام سطح شیشه پوشانده شود انجام دهید مانند ما ؛ اگر چنانچه همه چیز به خوبی انجام دهید باید به تصویر نهایی فوق دست یابید . در آخر میتوانید بر روی لبه پیچ درپوش با نوارهای کنفی رنگی و… مانند گره پاپیونی تزیین کنید و تمام است . اکنون میتوانید با قرار دادن شمع در آن ؛ از آن به عنوان فانوس تزیینی و… استفاده نمایید . امید است که از این آموزش تصویری تزیین شیشه های خالی منزل نهایت بهره و استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید.

    تزیین شیشه های خالی

    آموزش تصویری تزیین شیشه های خالی منزل


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->