• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری طرز تهیه سیب زمینی پنیری

    آموزش تصویری طرز تهیه سیب زمینی پنیری

    آموزش تصویری طرز تهیه سیب زمینی پنیری خانگی سرخ کرده –

    روش تهیه سیب زمینی فست فودی –

    با درود فراوان – در آموزش قبلی که البته خیلی وقت پیش خودم در خانه درست کرده بودم ؛ آموزش برای سیب زمینی پنیری داده بودم که حالا بعد از مدتها آموزش دیگری در این زمینه از کاربری دیگر برای شما قرار میدهم که امیدوارم مورد پسند واقع گردد و از آن لذت ببرید . آموزش سیب زمینی پنیری همانطور که گفته شد فراوان موجود است ؛ اما این بر پر طرفدار بودن این خوراکی حکایت میکند و باید دانست که یکی از پر فروش ترین اعذیه های موجود در فست فود ها است و در منو تمام آنها چند نوع حذاقل از انواع سیب زمینی سرخ کرده موجود است که البته نوع پنیری آن خیلی کم است و ما در این آموزش این نوع را به شما آموزش تصویری خواهیم داد تا بتوانید در منزل و به راحتی آن را تهیه نمایید و از طعم و مزه سیب زمینی پنیری لذت ببرید .

     

    نیاز مندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    سیب زمینی مقدار لازم
    پنیر مقدار لازم
    آرد مقدار لازم
    روغن مقدار لازم

     

    آنچه نیاز است

    مواد لازم تهیه سیب زمینی پنیری

     


    مراحل نحوه صحیح خلال کردن سیب زمینی

    1 :

    در اولین گام میخواهیم سیب زمین را به روش دستی خورد کنیم ؛ قطعا اگر از چندکاره های آشپزخانه استفاده نماییم همگی در اندازه های یکسان و خیلی سریع خورد خواهد شد ولی در این آموزش میخواهیم بهترین روشی که میدانیم برای خلال کردن سیب زمینی با دست را آموزش دهیم .

    در ابتدا سیب زمینی ها را پوست کنده و بشویید ؛ سپس با چاقو به روشی که در تصاویر فوق میبینید ؛ آنها را خرد و خلالی کنید .

     

    روش صحیح خرد کردن

    مراحل تهیه سیب زمینی پنیری

     


    موادی که با اون سیب زمینی پنیری درست میشه

    2 :

    بسیار خوب ؛ به سراغ گام بعدی میرویم که در آن آب و آرد را مخلوط مینماییم و سپس پنیر را در آن رنده میکنیم و چاشنی مورد نظرمان را نیر به آن می افزاییم

     

    مواد خلال سیب زمینی فست فود

    طرز تهیه سیب زمینی پنیری

     


    روش صحیح سرخ سیب زمینی خلالی

    3 :

    اکنون شما 2 راه ؛ پیش رو دارید ؛ یا میتوانید سیب زمینی هارا در لعاب پنیری بغلتانید و در روغن مستقیما سرخ کنید ؛ و یا میتوانید قبل از سرخ سیب زمینی ها آنها را چند دقیقه آب پز کنید صرفا جهت اینکه نیمه پز شود و نگذارید سیب زمینی ها مغز پخت شوند وگرنه در حین سرخ شدن کاملا له میشوند ، پس از نیم پخت شدن خلال ها میتوانید آنها را در لعاب پنیری بغلتانید و سپس سرخ کنید .روش دوم را بیشتر میپسندم چراکه کیفیت بالاتری دارد . امیدواریم که از آموزش طرز تهیه سیب زمینی پنیری خانگی نهایت لذت و استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید .

     

    سیب زمینی سرخ کرده

    آموزش تهیه سیب زمینی پنیری

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->