• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی

    آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی

    آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی چوبی در خانه –

    آموزش ساخت جعبه جواهرات

    با درود فراوان – آموزش امروز تلفیقی از ساخت ماکت خانه و ساخت کشو و جعبه جواهر است که ترکیب این 2 منجر به ساخت یک ایده جالب شده است که هم در ظاهر ماکت منزل مسکونی یا همان ماکت خانه است و در باطن قابلیت نگهداری جواهرات و اشیاء زینتی مهم را نیز دارد ، در این آموزش با ساخت این ماکت زیبا آشنا خواهید شد و میتوانید حتی مانند بسیاری از آموزش های موجود در سایت از این ایده جهت کارآفرینی نیز بهره بجویید ؛ در حال حاضر ایده هایی شبیه به این در سطح خیابان توسط دست فروشان در حال فروش هستند که نشان دهنده قابلیت بالای طرح های موجود در سایت برای کارآفرینی است ؛ در این آموزش همچنین مهمترین قسمت که الگو برش لیزر یا CNC ماکت خانه است به مدت محدود ؛ رایگان قرار داده شده است . در ادامه با ما همراه باشید در ساخت ماکت خانه کشویی .

    نیاز مندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    فیبر3 میل مقدار لازم
    چسب چوب 1 عدد
    سمباده 1 عدد
    دانلود فایل 1 عدد


    آموزش کارآفرینی و ایده اشتغالزایی با ماکت های تزیینی

    1 :

    مهمترین و اولین نیاز ما در ساخت این ماکت یا جعبه کشویی , الگو یا همان فایل برش کاری است که در ادامه برای شما قرار داده شده است و با استفاده از آن میتوانید از طریق ماشین های برش لیزری و یا ماشین های CNC و خدمات برش و اپراتورهای مربوط به این کار در کمترین زمان ممکن و با دقت بسیار بالا و کیفیت عالی یک ماکت بسازید که چنانچه اگر بخواهید از این آموزش جهت ایجاد شغل استفاده کنید و این مورد را بصورت انبوه تولید کنید مهمترین نیاز شما از این آموزش همان فایل الگو است که از طریق لینک زیر میتوانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید . در ادامه عکسی از محیط کلی فایل برایتان قرار داده شده است .

    الگو ساخت ماکت

    آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی


    آموزش ساخت ماکت خانه با فیبر

    2 :

    اکنون پس از برش و کاتینگ شدن قطعات ؛ آنها را آماده میکنیم و شروع به منتاژ میکنیم . میتوانید جهت ممانعت از شل شدگی یا لغ شدن اتصالات آنها را با چسب منتاژ نمایید که این موضوع به عمر طولانی تر ماکت منجر خواهد شد و خیال شما از بابت دفرمه شدن یا خراب شدن در مدت زمان راحت خواهد بود , البته اگر میخواهید برای دفعات عمل منتاژ و دمنتاژ را انجام دهید پس پیشنهاد میکنم از چسب استفاده نکنید . برای منتاژ کافی است مطابق تصاویر عمل نمایید تا در انتها به تصویر نهایی برسید . امیدواریم که از آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی نهایت استفاده و لذت را برده باشید ؛ موفق باشید .

    نحوه ساخت و اجرا ماکت های حاضری

    آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی

    ساخت جا دستمالی طرح خانه

    آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی

    ساخت ماکت تزیینی

    آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی

    ساخت خانه چوبی دست ساز

    آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی

    ساخت ماکت دست ساز

    آموزش تصویری ساخت ماکت خانه کشویی


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    5 نظر

      1. juzani

        سلام – شما کجاش رو متوجه نشدید ؟ – دقیقا مانند چیدن یک پازل یا چیدن بازی خانه سازی لگو است ؛ همه چیز توسط دستگاه لیزری برش میخوره و آماده میشه و فقط کافیه شما اون رو در جای خودش قرار بدید که به نوعی مثل چیدن پازل هست

        پاسخ
    1. محمدصادق شمسی دربند

      سلام ببخشید من هر چی گشتم فایل این کارو برای دانلود پیدا نکردم میشه راهنمایی بفرمایید

      پاسخ
    2. black for ever

      سلام
      لطفا لینک بزارید برا فایل من خیلی لازمش دارم برا پروژه
      لطفا لطفا لطفا لطفا هر چه زودتر فایلو بزارید😭
      ممنون از سایت خوبتون🌸

      پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->